torsdag 7 juni 2012

Hey bloggish!

Idag har vi hunnit med mycket ska ni veta.
Vakna upp runt 6.45 och käka lite gröt, fixa iordning lunch till Tompa och klädde på barn m.m.
Vid åtta tog Jag, Fredd och Tom bussen till manly och droppa han i skolan..
Sen sprang vi hem, jag och F. Jobbbigt värre..
Väl hemma tog Freddan ett varmt bad, och jag hängde tvätt och tog en dush..
Vid elva satt vi på bussen till Warringa mall. Där åt vi en god lunch, och fixade lite saker. Måste dock tillbaka dit för F måste ha med sig sitt visum för att kunna ordna ett medicare card.

Vi handlade även massor mat och tog sedan bussen hem..
Fredrik vilade lite och jag åkte och hämta Tom.
Väl hemma lekte F med T och jag lagade mat.

Sen kom Nick och Julie hem och då hade killarna redan ätit, så när dom kom åt vi fyra tacos och satt och prata. Trevligt!

Nu är kl halv nio och Fredrik sover, eller "vilar" om han säger att han gör...  Imorgon ska Charlie va hemma med oss, får se vad vi hittar på, kanske tar färjan och tittar på oprah huset.. Eller går till någon lekpark, får se:)

Ha de så fint där hemma. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar