söndag 10 juni 2012

-

Hallå..

I lördags åkte jag och Fredrik till bondi och spenderade helgen med Yohanna och Sara.
Jätte trevligt. Det har dock regnat en massa så vi har sysselsatt oss inne med kortspel och film mys.
Lagat mat har vi också gjort, gott med hemlagat:).
Fredrik är kvar hos dom och ska sova där tills torsdag, då åker han till mig igen och sover här en natt.
Han har börjat kolla lite boende nu och har hittat ett (typ granne med mig) som vi ska kolla på, verkar jätte bra. Billigt och ligger precis vid stranden..

Idag åkte jag hem rätt hyffsat tidigt, när jag öponar dörren till tomten är det tydligen fest hemma,Julie hade sagt att jag o Fredrik fick komma på BBQ idag om vi ville för att det var public holiday, men jag trodde det var på kvällen. Så fick lite av en chock när det är typ  20 pers hos oss och tusen barn... Men det var kul, åt massa god mat och efterätt och prata med trevligt folk..

Nu är jag helt slut, puuh.. Charlie också för han somna nyss i mitt knä. Han blev lite arg på mig när jag lekte med de söta tjejerna som är i samma ålder som Tom och Charlie. Kändes lite konstigt när dom ville att man skulle lekte sjöjungfru och rita fjärilar, istället för att leka pirater och rita flygplan.

Godnaatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar