tisdag 19 juni 2012

Hej..
Känns som att livet har pausat lite, i söndags blev jag hemkallad för att familjen sjuknat..
Hela måndagen (förutom ett gympass) har jag vart hemma med två sjuka barn och en ännu mer sjuk Julie. Vi kollade igenom alla filmer som finns typ, och tyckte synd om oss själva. Killarna tyckte synd om sig för att dom var sjuka, och jag tyckte synd om mig för att jag var tvungen att vara hemma med de sjuka.
I tisdags var det samma visa, förutom att jag vakna upp med världens träningsvärk, helt sjukt.. Kunde knappt röra mig, och varje gång jag nös eller jäspa gjorde det ont i hela kroppen? Kanske ett tecken på att jag inte är i världsform? (eller bara att jag körde ett hårt pass) Vi låtssas att det är de sistnämnda.

Idag smet jag iväg till gymmet igen, det är den typ den ända anledningen som funkar för att jag ska få ett litet break känns det som just nu. Lånade Julies cykel och herregud, var trött innan jag ens kommit till gymmet.. Förstod mig inte riktigt på växelsystemet och lättare blev det inte uppför alla uppförsbackar.. Efter gymmet cykla jag hem till Fredriks nuvarande hem och tänkte slappa lite, men då fick jag ett sms att jag var tvungen att komma hem omgående för att ta hand om sjuka barn, så då blev det att hoppa upp på cykeln och åka hem igen...

Som ni hör har det inte hänt något överdrivet roligt, inget alls om jag ska vara helt ärlig.. En till tråkig grej är att vi fått en ny fisk, vi hann inte ens döpa den innan den också dog? Denna gång skyllde Julie på att den var för stor för akvariumet.. Stackars fisk.. Våran familj måste vara som att komma till den där tjejen på "finding nemo" :( .

Nu till lite roligheter..
På fredag är det midsommar, som vi såklart ska fira på gammalt hederligt sätt! Blir nog bra.
På lördag fyller Charlie 3 år, och då är det också bara en vecka kvar till vi åker på semester, härligt =).

Ser ni vad stark jag har blivit föresten? ;) och det där är väster, då kan ni ju bara föreställa er hur högern ser ut, hehe!!! Skämt och sido..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar