lördag 16 juni 2012

Hallå där.

Hörde att det regnar hemma? Och vet ni vad.. Det gör det här också.. 'Har nästan regnat i en hel vecka.. Sjukt!!

Igår gick vi över till Anthony och hängde där ett tag innan vi åkte och hämta Liam från skolan, sen visade A oss ett ställe där vi kunnde se Sverige-England matchen! Efter de åkte vi hem till dem igen och Liam bytte om och åt lite, sen åkte dom till flygplatsen.. Deras hus har aldrig varit så tyst och tomt, nästan lite läskigt!! =)
Fredrik och jag gick och storhandla sen lagade vi hamburgare och klyftpotatis, mums..
Jag gick hem och hämta min Sverige tröja sen gick jag tillbaka och vi ställde kl på 03.30.. FAST VI FÖRSOV OSS. Vaknade halv fem och såg att det stod 1-0 till England så vi sov vidare.

På morgonen hade jag bokat in ett möte för oss på Fitness first (ett jätte stort gym). Så vi gick dit och snackade lite, de var hur stort som helst med pool och gjejer..  Under mötet bestämde sig Fredrik för att skriva på och gjejer, ( innan han blev pålurad massa mer saker sa han) så jag gjorde också det så nu är vi båda medlemmar där. Betalade 135$ men då ingick 3 personliga träningar, sen fick vi varsin väska och vattenflaska också;)

Tror att Fredrik invigdde gymmet idag och imorgon ska vi dit tillsammans, jag funder på att antingen gå på spinning, de hade ett as coolt rum där dom kör spinningklasser, så känns det som att man cyklar till olika ställen som till typ rymden, haha.. Eller ska jag testa på ett pass i poolen eller Cirkels träning, fanns massa roliga klasser;).. Försöker få med mig Fredrik på nått men han vill bara hänga där det är fria vikter och pumpa muskler..
Är super motiverad och detta gym verkar mycket bättre än det förra för nu kan man ju göra massa roliga klasser=)

På bilden ser ni Fredrik i Petras och deras playroom! Han och jag hade en liten baskettävling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar