måndag 11 juni 2012

Vad händer?

Varför förlora Sverige =( ? Nu kommer Nick reta mig hela veckan, skit också!
Matchen började 04:45  så jag kände inte för att gå upp och kolla på den, däremot gjorde Fredrik det. Han mutade Yohanna och Sara med öl ( och de säger aaldriig nej till öl) så dom åkte in till någon sportbar och såg matchen..

Nu har jag precis vart uppe och ätit frukost med kilarna, Charlie åkte nyss till dagis och Tom ska snart åka med Nick till ett museum inne city.. Tom har ingen skola idag för lärarna har planeringsdag, så han ska spendera förmiddagen med sin pappa. Vid 12-13 någon gång ska jag hämta Tom igen och Nick ska åka till jobbet.

Tänkte kolla på en film och vila lite, vill bli heeeeeeelt frisk tills ikväll så jag kan ge gärnet på innebandyträningen;).

Kram

Gissa vilken film jag ska se? I'm excited :):):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar