söndag 17 juni 2012

Hejhej..
Hängde xantal timmar på gymmet idag med F. Avslutade med lite simning i bassängen, sen basta! Lyx:)

Efter det tog vi en promenad till Warringah mall och åt lunch och fixade internet till f, skulle fixat lite mer men det var ju söndag kom vi på..

När jag kom hem hade hela familjen upptäckt att de hade löss!!! Så eftermiddagen har vi spenderat genom att schamponera allas hår, byta allas sängkläder och tvättat..
När jag och Charlie bytte lakan i deras rum så fråga nick vad jag ville ha till middag, eftersom jag vart duktig och tränat sa jag något nyttig.. Lite senare knackade det på dörren och då kom pizzan, nick var as glad och visade mig att han köpt en "nyttig pizza" till mig, 50% minder fett! Haha herregud..

Imorgon ska vi på spinningspass, sen på kvällen tror jag vi ska se rugbymatch :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar