lördag 26 maj 2012

Godkväll.
Är barnvakt till mina små sötispojkar för Julie och Nick är ute och partar, just nu gillar jag killarna extra mycket för båda två ligger och sover utan något gnäll ikväll :) Charlie somnade redan i soffan efter vi läst saga, vilket jag tyckte var jätte skönt, men nu ändrar jag mig lite.. Lovade ju nick att jag kunde ta morgonpasset imorgon så dom får sovmorgon och nu kommer säkert Charlie vakna tidigare än vanligt...  Äcsh :)

Lunchen var jätte trevlig idag och kul att höra hur andra aupairer har det, jag måste nog vara väldigt lyckligt lottad och har kommit till en kanon familj med två fina pojkar och super snälla föräldrar!

Godnatt mina vänner!

Ps.. Kan ni se vad tom ritar? Precis Pippi:) en bok som mamma och pappa har skickat till honom och han älskar den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar