tisdag 15 maj 2012

Innebandy träningen var så himla rolig idag! Bättre än vanligt liksom..
Serkan lämnade tyvär oss förra träningen men Miira är tillbaka och han är verkligen så himla bra, jätte kul att spela med han. 
Idag var typ första gången på 2 månader då jag inte var ensam tjej, en kille från laget hade raggat upp en aussi som skulle testa för första gången att stå i mål. Tycker väldigt synd om henne.. Haha. 20 galna killar bombar skott på henne under 2h och hon har inte riktigt den där feelingen heller. Men hon klarade sig igenom träningen och efteråt sa hon att "It was fun, but not reeeeally what I expected", nog en ganska bra förklaring skulle jag tro.. Vi får se om hon dyker upp något mer:P

Är på bra humör igen, min underbara mamma ringde förut, så himla skönt att prata med henne. <3

Nu ska jag försöka sova.. Imorgon är det Riiia-day (som Charlie säger) . Hoppas på fint väder så vi kan va ute och leka..

Godnatt mina vänner



1 kommentar: