fredag 25 maj 2012

Godmorgon!
Idag vaknade jag runt halv nio, skönt! Drog på mig kläder och mötte upp Nicci, vi gick på en promenad till view point i Dee why! Mycket fint, man ser alla stränder i northern beaches. Sen gick vi tillbaka till stranden och tog en kaffe.
Nu har jag nyss ätit lite frulle och duschat och sånt, ska snart åka in till Manly och möta upp Tove och hennes kompis. Vi ska äta lunch och lite sådära.. Ikväll ska jag kanske kanske va barnvakt åt killarna. Julie ska träffa en gammal vän och hon försöker få med sig Nick men han är inte så sugen, men om hon gör det så erbjöd jag mig att va hemma... Ska va barnvakt nästa lördag också för då ska dom ut och äta, och på fredag ska vi bjuda hem Yohanna på middag! :)
Lite roligt att Yohanna var på en av hennes kompisar event igår, och på eventet så träffar hon en kille som spelar i mitt innebandylag här i  Sydney. I tisdags på träningen fick jag även reda på att han är från Södertälje och gått på Ragnhild, där Yohanna också gick. Dock är han 87a så dom gick inte där samtidigt men ändå..Lite otippat att man stöter på varandra på andra sidan jorden..

Nu måste jag gå till bussen! Ciao


Killarna brottar ner mig när jag försöker bloggga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar