fredag 4 maj 2012




Idag har mitt nyttiga liv börjat. Känner att för mycket take away och dålig mat är inget för mig.
Eller iochförsig började mitt nyttiga liv redan igår, vilket var svårt när man bor i en take away family.
Efter Toms träning var vi svin hungriga så då är det ju klart att man svänger förbi donken påvägen hem, och jag som precis hade börjat mitt nyttiga liv tyckte inte det var ett jätte bra val, men jag gjorde det bästa av situationen och beställde sallad och morötter, det sved lite. Nick retade mig under hela måltiden och jag kan inte påstå att han är ett bra stöd till min nya livsstil.
Hur som helst klarade jag av första dagen..
Idag åt vi hemma, lite sådär otippat på en fredag. Vi åt BBQ och jag böt ut pommes till ett ägg gurka och tomat, känner mig dock typ fortfarande hungrig men den smärtan man får ta när man levt som en kung sen januari.
Nu har jag och Julie precis skrivit en fet lång shopppingslista med massa nyttiga saker som Nick nu ska åka och handla till oss, typ som grönsaker och sånt. Jag föreslog ägg och bacon men det får jag tydligen inte äta enligt Nicks diet, får hålla mig till gröten säger han..

Nick gav mig nyss under skrivande stund en lapp som kom med posten, "DEE WHY BEACH BOOTCAMP",  Onsdagar och fredagar 6.00 AM,  2 free trial sessions..  Nu har han helvänt och går in helhjärtat för min nya livsstil. Detta ska provas på onsdag, något jag råkade lova Nick nyss.
Får se om jag överlever...


BYE BYE OLD ME

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar