söndag 27 maj 2012

Godmorgon Stina!
(Och alla andra)
Extra mycket godmorgon till Stina.
Nog om Stina.
Eller jo föresten Stina. Jag lägger ut bild imorgon istället, glömde ta kort idag.

The voice på tvn här hemma och snart Gossipgirl, en perfekt måndag!
Hängde på Toms tennis idag och hans tränare undrade om jag ville vara med och spela, haha aaaaaldrig.. Måste smygträna lite först isåfall, vet inte hur man spelar tennis? Varför har inte mina föräldrar lärt mig det ;)?
Tänker mycket på min morfar när jag tittar på tennis,önskar att han kunde lära mig lite, han var väl typ lika bra som Björn Borg?;) Lära mig lite schack skulle han också gärna kunna göra, så jag kan spöa Nick i det. Sist vi spela så vann han efter fyra drag liksom.. När jag spela mot morfar när jag var liten brukade jag ju alltid vinna, och jag kände mig typ som världens bästa. Det slog mig lite när jag spelade med Nick att morfar lät mig vinna för att va snäll, jag som alltid trott att jag vart duktig liksom.. Hooppas min morfar vinner över Nick om de spelar schack i himlen någon gång, så morfar kan sätta Nick på plats en gång för alla.
Haha oj nu vet jag inte riktigt vad jag babblar om, halkade ut ur samtalsämnet en aning.. Inte för att jag hade något direkt ämne men iallafall..

Nu börjar Gossipgirl och det kanske är lika bra, så jag inte sitter här och snackar om mera konstiga saker..

Pussshej'
Bästa morfar

1 kommentar:

  1. ÅH Maria! Godmorgon till dig med :)
    Tur att du meddelade mig om förseningen, vet inte vad jag skulle ta mig till annars! Haha <3

    SvaraRadera