tisdag 1 maj 2012

Hej!
Är på super bra humör, kom precis hem från innebandyträningen. Spenderat några timmar med grabbarna ;).

Kommer ni ihåg Serkan som jag beskrev för länge sen? Den nya killen i laget som kom från typ turkiet eller nått och var jätte stor. Han har alltid vart lite svårt att kommunicera med, men idag visade det sig att han bott i Norge i 6 år och kunde prata svenska.. Vart jätte förvånad.. haha, älskaar Serkan föresten, så himla rolig! Idag var jag nära på att ta fram mobilen och spela in en liten video och visa er. För idag i periodpausen då vi skulle samlas och prata då saknas Serkan, så då kollar vi ut på plan och där springer han runt ensam med bollen och gör piruetter. Såg så himla roligt ut för han är verkligen jätte stor, mörk och klumpig...

Idag har jag vart på två möten med två olika skolor. Kan inte bestämma mig. Måste ha hjälp av pappa så om du ser detta så måste vi prata snart så jag kan fråga dig en grej =)

Nu ska jag duscha sen sova, imorgon ska jag och Charlie till en ny lekplats och möta upp Petra och kidsen, kul kul..

PUss natttttttttti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar