lördag 5 maj 2012

Mmmm har nyss ätit jätte jätte god middag som jag och Julie lagat, saffrans risotto med kyckling och pumpkin! Nom Nom..
Efter middagen körde jag och nick sten sax påse om vem som skulle ta disken, och jag vann!! Woho.. Äntligen vann jag över han på det, annars brukar han alltid vinna..

Imorse var jag två timmar på gymmet, en timme bodypump och en timme spinning. Min kropp är helt död nu och vill inget annat än att bara ligga i soffan.. Så så får det bli. Skulle egentligen hänga med Sara men hon ska upp och jobba imorgonbitti och det tar så lång tid att åka dit, så vi sköt på det. Yoyo och brudarna är i Melbourne och rockar loss, och jag och Sara är hemma och sparar pengar till nya Zeeland!

Imorgon ska jag gå en powerwalk med Marie på morgonen, sen ta en kaffe i manly!

Hoppas ni har en bra helg. Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar