onsdag 30 maj 2012

Hejsan.

Hade strömavbrott för ett litet tag sen, Nick lekte med propparna och plötsligt blev det bäcksvart i hela huset. Som tur var har vi en elektriker en trappa upp som fick komma ner och rädda oss från mörkret.

Idag har jag vart hemma med Charlie, halva dagen övade vi på att sjunga Happy birthday till Kayan. Efter många omtagningar fick jag en AS-bra när han till och med sa "Grattis Kayan på födelsedagen" (På svenska) men sen råkar han RADERA den.. Då gav jag upp hoppet. Istället  åkte vi till warringah mall för han ville spendera alla mina mynt på att åka små karuseller och jag ville snacka med vodafone. Skulle prova ett simkort till min iphone istället för att använda min stenålderstelefo men det funkade självklart inte eftersom den är låst, skit också..  Måste försöka låsa upp den på nått sätt. Pappa kan du hjälpa mig med deeeeeeeet?

Ikväll har jag vart hos grannen och passat Nicki, det är verkligen skönt. Får liksom extra betalt av att gå iväg från två busiga barn som inte vill bada eller sova till en lugn sjuårig som bara vill sitta och rita. Dessutom lagar hans mamma alltid så god middag till mig för hon tycker det är så tråkigt att bara laga till sig själv. så idag innan hon åkte åt vi hasselbakspotatis och kött, hur gott som helst.. mums:) Känns extra gott när jag vet att Julie och Nick åt cheese on toast;).

Imorgon ska jag träffa Nicci och Petra och säga hejdå. Skit tråkigt verkligen :( Kommer sakna dom. Kan inte fatta att det redan har gått nästan en månad sen Nicci kom, sjukt.. Tomt kommer det kännas iallafall. Men hoppas månaden då Petra och killarna är borta går lika fort, så dom kommer tillbaka snabbt igen;)

Nu är det sovdags.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar