onsdag 30 maj 2012

Tjoho.

Kom precis hem och ska snart gå till bussen för att åka och hämta Tom, sen blir det rugbyträning.
Imorse fick vi skjutts av Nick till skolan, sen sprang jag hem. Var helt slut när jag kom hem så tog ett långt och skönt bad.. Efter de körde jag lite bil och åt sushi med josh..Fint väder idag:)

Nu över till det tråkiga...
Efter lunchen blev jag avsläppt hos Petra för att säga hejdåå... Inte roligt alls. Hängde där i någon timme innan de var tvungna att åka till flygplatsen. Känns lite konstigt faktist, har ju träffat Petra väääldigt mycket under den tiden jag vart här, och Nicci har jag ju också hängt med väldigt mycket under den månaden hon har vart här. Så det kommer kännas tomt utan dom.. Dock kommer ju Petra och killarna tillbaka om sex veckor, vilket låter länge men tiden går ju så himla fort så snart är dom tillbaka igen med massa skvaller from Sweden;) Nicci hoppas jag också kommer tillbaka småsmåningom.
Hoppas de får en jätte bra tid i Sverige iallafall, och ni får ta väl hand om dom precis som dom gjort med mig här =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar